Hvad kan jeg hjælpe med?

HVAD KAN JEG HJÆLPE MED?

En hel del! Ofte er mine kunder ikke helt klar over hvad jeg skal hjælpe med – blot at de er kørt fast, og vil videre.

Jeg har hjulpet kunder med detailhandel, kommunikation, branding og konceptudvikling i og for detailhandelen siden 1992, overalt i Danmark og i London.

I mit arbejde tager jeg udgangspunkt i emotionelle kundetyper – det har jeg set skabe formidable resultater igen og igen.

Og vi to… vi kan f.eks starte her:

 

1:1 Rådgivning & sparring

Mine rådgivnings og sparringssessioner er populære. Og det er der en god grund til:

I 2 timer får du mig og min krøllede hjerne, helt for dig selv.

Du får al min viden, kreativitet, opfindsomhed, indblik, ideer og erfaring – i en dynamisk session tilpasset lige præcis dit behov. Så du efter en session, kan arbejde målrettet, effektivt og motiveret videre.

Du går fra mødet fokuseret, motiveret og med fuldstændig klarhed over med hvad og hvor du fortsætter.

…det er den bedste forudsætning for at din virksomhed bliver ved med at forny sig, og at dine kunder ser den som en original, inspirerende og interessant forretning.

 Inspirerende og motiverende 1:1 sessions

360 graders forretningsudvikling
360 graders forretningsudvikling – det forvandler din forretning! I promise!!
Hele butikkens maskineri skal hele tiden evalueres og udvikles, så du giver dine kunder en unik oplevelse med hjem, og skaber den perfekte ramme til netop dine kunder – og dermed for at få dem tilbage i butikken, igen og igen!
360 graders forretningsudvikling er for dig som sukker efter knivskarp og kvalificeret rådgivning til at udvikle og forny forretningens koncept.
360 graders forretningsudvikling er en grundig gennemgang af de essentielle områder af forretningen – dem som dine kunder møder, når de vælger at handle hos dig i butikken, og dem der kører i baggrunden og som sikrer dig bundlinje. Og præcis de ting du bliver blind for, i den daglige trummerum.
360 graders forretningsudvikling er en fokuseret indsats på disse livsvigtige områder, og er designet til at styrke dit koncept – og dermed din forretning.
360 graders forretningsudvikling genfinder din saft og kraft – og giver dig begejstrede kunder, overblik over hvor der skal sættes ind. Og ikke mindst, efterlader det dig motiveret og begejstret.360 graders forretningsudvikling
Holdning & mening

Stine Grubbe / Retail Rebel er en flittigt benyttet inspirator, motivator, uddannelsespartner og meningsdanner i detailbranchen.

Jeg bliver ofte inviteret ind som debattør, foredragsholder, workshopleder, uddannelsespartner og lignende, og som skribent af klummer, artikler, blogindlæg o.lign. Og det gør jeg gerne!

Debat og foredrag for detailbranchen

Motivation, begejstring & viden

Stine Grubbe / Retail Rebel kommer ud og fortæller, motiverer og inspirerer.

Sætter tanker og idéer igang, skaber begejstring og motivation, og giver deltagerne noget at arbejde videre med, hjemme i butikken. Kendetegnende for Stines foredrag og workshops er, at de er konkrete, hands-on og supermotiverende.

Deltagerne kan derfor gå direkte hjem og komme i gang, mens gejsten og energien er der.

Og dét gør en forskel!

Med udgangspunkt i de opgaver og projekter hun dagligt løser for kunder, kan du booke Stine til workshops for dig, dine ansatter, kolleger, medarbejdere, ledelse mm.

Viden og motivation til detailbranchen

KUNDER

Blandt kunderne finder du Føtex, Coop, Coop.dk, Kvickly, Tiger, Dansk Detail, Republica, PEJ Gruppen, CIFF, Formland, Guldbageren, Sadolin, Jotun, Colorama, DOFK, Thuesen Jensen, Sy Danmark, Husqvarna Viking, Singer og en lang række mindre detailhandelsvirksomheder i hele landet.

HOLDNING & MENING

Stine Grubbe er med jævne mellemrum inviteret ind som retail ekspertblogger hos bl.a. Berlingske Business, detailfolk.dk og klummeskribent hos KBH K Culture og Commerce

I 2015 udnævnte Børsen Stine Grubbe som Indpisker for detailhandelen

INSPIRATOR

Stine Grubbe er flittigt brugt til debat/inspirationsoplæg for bestyrelser, cityforeninger, markedsudvalg, butikskæder, brancheforeninger, erhvervsforeninger og lignende.

Stine Grubbe er af Børsen udnævnt som ‘Indpisker for detailbranchen’

Kontakt mig – og hvis du drømmer om kreativ sparring, inspiration og hjælp.
stine@retailrebel.dk

Gør som 1200+ andre målrettede retailere

Tilmeld dig et af Danmarks mest konkrete nyhedsmails om butiksudvikling. Ingen buzz-ord, luftkasteller eller andet smartass.

Bare brugbar viden du kan implementere lynhurtigt i din forretning - og tjene penge på med det samme!!

Yay!! Velkommen i klubben. Vi ses i inboksen <3 Hold øje med velkomstmail (tjek spamfilter)

Skriv dig på ventelisten til Retail Masterclass.

You have Successfully Subscribed!

Skriv dig på ventelisten:

Velkommen på ventelisten - du hører fra mig så snart der åbnes for tilmelding

Detailhandel og butiksinspiration. Foredrag og workshops for butikker.