Emotionelle Kundetyper

Jeg er certificeret  Emotionel Kundetype ekspert.

Det betyder en hel del for dig. Og dine kunder.

Og for de resultater vi kommer til at skabe sammen.

Det betyder nemlig, at når jeg arbejder med opgaver, tager jeg udgangspunkt i, hvem din kunde er når han/hun køber.

Helt nøjagtigt, i det øjeblik hun beslutter sig for at svinge dankortet.

For når vi ved det, kan vi arbejde målrettet med at sætte den perfekte ramme for at skabe netop det momentum, der giver din kunde lyst til at købe.

Med andre ord, fokuserer jeg på, sammen med dig, at finde ud af hvem dine kunder er – hvilken emotionel kundetype de hører ind under – når de handler hos lige præcis dig. For der er god chance for at de er en anden emotionel kundetype, når de handler hos slagteren, skobutikken eller autoforhandleren, og den viden er vigtig fordi den betyder at vi sammen kan skabe de helt optimale betingelser for din kundes emotionelle reaktioner (som altså er dem der primært afgør en købsbeslutning).

Meget falder på plads, når man får indblik i de emotionelle kundetyper.
Hvorfor nogle koncepter bare hitter i løbet af 3 dage, og hvorfor andre ikke gør. Hvorfor dine yndlingsbutikker er anderledes end din nabos – eller din søsters – og hvori forskellen ligger.
Hvorfor nogle af de ting du gør, virker spot on og med det samme – og hvorfor du nogengange i dén grad har spildt din tid og dine penge.

Når vi har fundet frem til din kundetype, kan vi justere dit koncept henimod hvad der motiverer og stimulerer deres købelyst.

Og mindst lige så vigtigt, hjælper jeg dig med at få slukket for de elementer der får dem til at løbe skrigende bort.

Ved at arbejde fokuseret med de emotionelle kundetyper i hele din forretningsstrategi, bliver det meget nemt at lægge til og skære fra – og meget tydeligt hvilke knapper du skal skrue op for, og hvilke du skal slukke helt.

Både i forhold til din markedsføring – men også i forhold til dit produktvalg, dit produkt- og leverandørvalg – og hvordan du vælger at indrette butik, website eller webshop.

I processen bliver du naturligvis en hel del klogere på at arbejde med dine kunder ud fra deres emotionelle kundetype, du vil få en masse aha øjeblikke og opdage hvorfor du tydeligt kan mærke noget nogengange fungerer formidabelt – og andre gange rammer helt ved siden af.

Med andre ord vil du opdage den røde tråd i forhold til dine kunder, og det vil gøre det nemt for dig fremover at gentage succeser og minimere fejlinvesteringer og spild af tid. Med andre ord – du får en helt ny frihed til at udvikle og være kreativ – blot skal det foregå indenfor de rammer du bliver opmærksom på.

Hvis du vil vide endnu mere er det en knaldgo’ ide at tilmelde dig Retail Rebel INSIDERS (nederst på siden) og desuden deltage på Retail Rebels 1-dags workshop om emotionelle kundetyper. Så er du virkelig godt rustet.

Hvis du vil vide mere om Emotionelle Kundetyper – og en masse andet om detailbranchen – så vil du blive glad for at modtage Retail Rebel INSIDERS. Tilmeld dig herunder:

Gør som 1200+ andre målrettede retailere

Tilmeld dig et af Danmarks mest konkrete nyhedsmails om butiksudvikling. Ingen buzz-ord, luftkasteller eller andet smartass.

Bare brugbar viden du kan implementere lynhurtigt i din forretning - og tjene penge på med det samme!!

Yay!! Velkommen i klubben. Vi ses i inboksen <3 Hold øje med velkomstmail (tjek spamfilter)

Skriv dig på ventelisten til Retail Masterclass.

You have Successfully Subscribed!

Skriv dig på ventelisten:

Velkommen på ventelisten - du hører fra mig så snart der åbnes for tilmelding

Detailhandel og butiksinspiration. Foredrag og workshops for butikker.