Holdning & Mening

Jeg bliver ofte brugt som oplægsholder, debattør og meningsdanner i detailbranchen. På den baggrund har  Børsen udnævt mig til ‘Indpisker af Detailbranchen’. En titel jeg er særdeles stolt af.

Jeg har holdt (debat)oplæg, foredrag, workshops og peptalks der sætter tankerne i gang, engagerer og motiverer, for bestyrelser, ledelser, medarbejdere, samarbejdspartnere, netværks- og erfagrupper, b2c-kunder og butiksindehavere for en lang række virksomheder, og du kan også booke mig som klummeskribent og workshopleder.

 

Arrangementet tilrettelægges naturligvis efter jeres konkrete ønsker og behov.

Se forslag til tema herunder – og send din forespørgsel eller idé til stine@retailrebel.dk

EMOTIONELLE KUNDETYPER (hvor meget spilder du din tid?)

Hvem er dine kunder i det øjeblik de handler hos dig?

Vi falder alle ind under bestemte emotionelle typer når vi køber, trykker på knappen og svinger dankortet. Og det er helt specifikke triggere der leder os til det punkt hvor vi ta’r beslutningen og køber.

Når du ved mere om hvilken emotionel kundetype dine kunder primært hører til, kan du lige pludselig målrette …ALT… meget mere effektivt: Din butik, dit website, dine kampagner og annoncer. Din tid og dine penge.

Præcis dét – de emotionelle kundetyper – er udgangspunktet i de opgaver Retail Rebel løser for kunderne, og omdrejningspunktet i dette tema.

DEN FYSISKE BUTIKS MOMENTUM (har din butik et?)

Hvordan udnytter den fysiske butik (brick’n’mortar) bedst det faktum at kunderne er alle steder, online og offline. Og får maksimalt udbytte af enhver kontakt med kunden. Online såvel som offline.

Stine Grubbe præsenterer sit bud på hvor detailhandelens fokus skal ligge – hvor ‘guldæggene’ er, og i hvilke reder de skal lægges, naturligvis krydret med en lang række inspirerende eksempler, med udgangspunkt i de emotionelle kundetyper.

TA'R DU DINE KUNDER MED PÅ EN REJSE (eller keder du dem ihjel?)

På en retailscene der er under voldsomme forandringer, og hvor det ene buzzword overtager det andet, det nemt at miste fokus på omdrejningspunktet i retail:

Kunden og kunderejsen.

Og mindst lige så nemt at glemme den essentielle udvikling af den fysiske butiks unikke styrke og muligheder på netop kunderejsen.

Stine Grubbe præsenterer sit bud på hvordan omnichannel kunderejsen bedst tilrettelægges for brick’n’mortar butikken – med udgangspunkt i de emotionelle kundetyper.

I MESTERLÆRE (hvad Hammer lærte mig)

Mange af de gamle dyder er væk – og rygterne siger, at jo mere øst på man bevæger sig, jo værre er det. Stine Grubbe kommer fra en mesterlære ad den gamle skole – og her er masser af guld at hente!

Denne saltvandsindsprøjtning med bid, er for alle der bevæger sig i detailbranchen, og kommer ind på essentielle områder som ledelse, service og kundeforventninger.

  • synlig og modig ledelse, uden den dør butikkerne?
  • hvad er service og hvad er en selvfølgelighed?
  • hvad forventer dine kunder af dig og din butik?
  • hvad får nogle kunder til at løbe skrigende væg og andre til at elske dig – og er det ok at skille vandene, og hvad skal man så vælge?

Virksomheder der har brugt mig til denne type opgaver inkluderer bl.a.

Jotun Danmark, Dansk Erhverv, IKEA, VSM Danmark, Sy Danmark, Dansk Detail, Copenhagen Commerce & Culture, Berlingske Business, EG, IBM, Dermanor, Detailfolk.dk, DOFK, Sadolin Farveland, Guldbageren Danmark, LO, Detailfolk.dk, Mannequin, Colorama og en lang række forskellige CXO grupper, ledelsesgrupper, netværksgrupper, forretningsudvalg o.lign.

Vil du ha’ inspiration og motivation fra et af de mest krøllede hjerner i detailbranchen – så skriv dig på Retail Rebel INSIDERS her til højre. …venstre!! Sorry!

BE INSPIRED

Direkte og eksklusiv adgang til kreativ, inspirerende og dynamisk forretningsudvikling til detailhandelen - skriv dig på til at modtage INSIDERS herunder:
 
**BONUS, efter tilmelding bliver du inviteret ind til INSIDERS hemmelige inspirationsboard på Pinterest //
Hold øje med velkomstmail (tjek spamfilter)

 

Yay!! Velkommen i klubben. Vi ses i inboksen <3 Hold øje med velkomstmail (tjek spamfilter)

Detailhandel og butiksinspiration. Foredrag og workshops for butikker.