Retail Blog

– og lidt overspringshandlinger

Kender du den om de 75%

75 procent af kunderne fortæller at deres endelige købsbeslutning påvirkes af det visuelle og butikkens fremvisning af produktet! igen: 75 procent af kunderne fortæller at deres endelige købsbeslutning påvirkes af det visuelle og butikkens fremvisning af produktet!  ...

læs mere

Hvad er Visual Merchandising?

Hvad er Visual Merchandising?     Hvad er visual merchandising? I forbindelse med mine kurser og workshops indenfor dekoration og styling, bliver jeg ofte spurgt ‘hvad er visual merchandising?’. Jeg har forsøgt at definere det herunder. Hvis du har spørgsmål til VM –...

læs mere

#køblokalt i samarbejde med byerne

  #køblokalt julesamarbejde     Julesalget er hovedpulsåren i mange butikkers omsætning. Det er den omsætning der giver luft til årets stille måneder. Desværre vælger mange - rekordmange, faktisk - at lægge årets julegave handel i udenlandske butikker. #køblokalt...

læs mere

Klar til julen??

  Er du klar til julen?     Er du klar til julen? ...ellers er nu et godt tidspunkt at komme i gang! Jeg har i alt for mange år, gået en decembertur ned ad Strø­get, og savnet den overflod af funklende vinduer i varme farver med masser af lys, der lokker til hygge og...

læs mere

Hvorfor retail REBEL

  Hvorfor REBEL??     Under en indledende kundesession for nyligt, blev jeg spurgt hvad REBEL i Retail Rebel stod for. Og tak for spørgsmålet! Lad os starte fra en ende af. En rebel defineres bl.a. som en person, der går i opposition eller (væbnet) modstand mod en...

læs mere

Oktoberfest

  #gørdigumage   Oktoberfest …det skal nok blive festligt.   Jeg glæder mig allerede.   #gørdigumage #tryalittleharder …

læs mere

Hvis jeg nogensinde skulle blive frisør…

  Hvis jeg skulle være frisør...   Skulle dette være KLART være mit salonnavn: Curl Up and Dye (og måske netop derfor, skal jeg IKKE nogensinde blive frisør)… …og hvis du sidder og har 2 minutter – kan du fnise med her:...

læs mere

Hvilken altan er din butik?

  Hvilken af disse altaner er din butik?   Hvilken af disse altaner er din butik ? Det blomstrende midtpunkt, eller et af de lidt mere anonyme (triste) omkringliggende? Hvis du nu er heeelt ærlig overfor dig selv? Får nye potentielle kunder overhovedet øje på din...

læs mere

Børsen om Stine Grubbe: Indpisker for detailhandelen

  I Børsen   Jeg blev for nyligt i en artikel i Børsen udnævnt som ‘Indpisker for detailhandelen’ – en titel jeg med glæde takker ja til, især efter at have googlet mig frem til flg. beskrivelse af en indpisker (på Wikipedia): “I Danmark bruges ordet også om en...

læs mere

Skriv dig på ventelisten:

Velkommen på ventelisten - du hører fra mig så snart der åbnes for tilmelding

Skriv dig på ventelisten:

Velkommen på ventelisten - du hører fra mig så snart der åbnes for tilmelding til Business Lounge

Gør som 1200+ andre retailere

Tilmeld dig Danmarks måske mest konkrete og brugbare nyhedsmail, for dig der vil noget med retail. Spækket med viden, resultater og inspiration, til en branche der gisper efter vejret!

Either you're in - or you're out.

Fedt - velkommen!! Godt nyt på vej til dig.

Skriv dig på ventelisten til Retail Masterclass.

You have Successfully Subscribed!

Skriv dig på ventelisten til Retail Masterclass.

You have Successfully Subscribed!