Foredrag for detailbranchen

Jeg bliver ofte brugt som foredragsholder, oplægsholder, debattør og meningsdanner i detailbranchen.

På den baggrund har bl.a. Børsen udnævt mig til ‘Indpisker af Detailbranchen’.

Med udgangspunkt i de opgaver og projekter jeg dagligt løser for kunder, kan du booke mig til lignende opgaver for dig, dine ansatte, kolleger, medarbejdere, ledelse, arbejdsgrupper mv.

Kendetegnende for mine foredrag og workshops er, at de er konkrete, hands on, inspirerende og motiverende. Deltagerne kan gå direkte hjem og implementerei forandringer og forbedringer, mens gejsten og energien er der.

Og dét gør en forskel!

Jeg har holdt (debat)oplæg, foredrag, workshops og peptalks der sætter tankerne i gang, engagerer og motiverer, for bestyrelser, ledelser, medarbejdere, messedeltagere, samarbejdspartnere, netværks- og erfagrupper, b2c-kunder og butiksindehavere for en lang række virksomheder, og du kan også booke mig som klummeskribent og workshopleder.

 

Arrangementet tilrettelægges naturligvis efter jeres konkrete ønsker og behov.

Se forslag til tema herunder – og send din forespørgsel eller idé til stine@retailrebel.dk

Emotionelle kundetyper for detailbranchen

Hvem er dine kunder i det øjeblik de vælger at købe hos dig? Altså der, hvor de vælger at købe. Det har intet med de klassiske, demografiske modeller at gøre.

Vi falder alle ind under bestemte emotionelle responssystemer når vi køber, trykker på knappen og svinger dankortet. Og det er helt specifikke triggere der leder os til det punkt hvor vi ta’r beslutningen og køber. På samme måde er der triggere der får os til at vende om og lægge pengene et andet sted.

Når du ved mere om hvilken emotionel kundetype dine kunder primært hører til, kan du lige pludselig målrette …ALT… meget mere effektivt: Din butik, dit website, dine kampagner og annoncer. Din tid og dine penge.
Du vil også vide meget mere om hvordan du skaber reel, ægte loyalitet – og hvem der er mest tilbøjelige for at være loyale overfor netop din type forretning.

De emotionelle kundetyper er en vigtig del af de opgaver Retail Rebel løser for kunderne, og omdrejningspunktet i dette foredrag.

DEN FYSISKE BUTIKS MOMENTUM

Den fysiske ramme kan være et af de allerstærkeste kort på hånden.

Men… det kan også være et af de tungeste og mest frugtesløse poster på budgettet.

Hvilken kategori hører jeres butik(ker) ind under? Og kunne det mon gøres bedre?

Hvordan udnytter den fysiske butik (brick’n’mortar) bedst det faktum at kunderne er alle steder, online og offline. Og får maksimalt udbytte af enhver kontakt med kunden. Online såvel som offline.

Stine Grubbe viser hvor detailhandelens fokus skal ligge – hvor ‘guldæggene’ er, og i hvilke reder de skal lægges, naturligvis krydret med en lang række inspirerende cases fra ind- og udland.

Foredraget er målrettet detailhandel med fysiske butikker.

I MESTERLÆRE (hvad Hammer lærte mig)

Mange af de gamle dyder er væk – og rygterne siger, at jo mere øst på man bevæger sig, jo værre er det. Stine Grubbe kommer fra en mesterlære ad den gamle skole – og her er masser af guld at hente!

Denne saltvandsindsprøjtning med bid, er for alle der bevæger sig i detailbranchen, og kommer ind på essentielle områder som ledelse, service og kundeforventninger.

  • synlig og modig ledelse, uden den dør butikkerne?
  • hvad er service og hvad er en selvfølgelighed?
  • hvad forventer dine kunder af dig og din butik?
  • hvad får nogle kunder til at løbe skrigende væg og andre til at elske dig – og er det ok at skille vandene, og hvad skal man så vælge?

Virksomheder der har brugt mig til forskellige typer foredrag inkluderer bl.a.

Jotun Danmark, Dansk Erhverv, PEJ Gruppen, CIFF, Formland, IKEA, VSM Danmark, Sy Danmark, Dansk Detail, Copenhagen Commerce & Culture, Berlingske Business, EG, IBM, Dermanor, Detailfolk.dk, DOFK, Sadolin Farveland, Guldbageren Danmark, LO, Detailfolk.dk, Mannequin, Colorama og en lang række forskellige CXO grupper, ledelsesgrupper, netværksgrupper, forretningsudvalg o.lign.

Vil du ha’ inspiration og motivation fra et af de mest krøllede hjerner i detailbranchen – så skriv dig på Retail Rebel INSIDERS her til venstre.

butik online hjælp

Gør som 1200+ andre målrettede retailere

Tilmeld dig et af Danmarks mest konkrete nyhedsmails om butiksudvikling. Ingen buzz-ord, luftkasteller eller andet smartass.

Bare brugbar viden du kan implementere lynhurtigt i din forretning - og tjene penge på med det samme!!

Yay!! Velkommen i klubben. Vi ses i inboksen <3 Hold øje med velkomstmail (tjek spamfilter)

Skriv dig på ventelisten til Retail Masterclass.

You have Successfully Subscribed!

Skriv dig på ventelisten til Retail Masterclass.

You have Successfully Subscribed!

Skriv dig på ventelisten:

Velkommen på ventelisten - du hører fra mig så snart der åbnes for tilmelding

Skriv dig på ventelisten:

Velkommen på ventelisten - du hører fra mig så snart der åbnes for tilmelding til Business Lounge